Jesteś tutaj: Strona główna » Znaki drogowe » Zenex Skibicka i S-ka

Zenex Skibicka i S-ka

Działamy na rynku drogownictwa już od 1995 roku. Od tego czasu, prowadziliśmy produkcję elementów zabezpieczeń drogowych wykonanych z PCV. Nasza linia produkcyjna pieców rotacyjnych do tworzyw sztucznych była przez ten czas dwukrotnie rozbudowywana. Zmieniliśmy również dwukrotnie naszą lokalizację. Z ul. Stanisława Małachowskiego na ul. Paczkowską, kiedy ta lokalizacja okazała się za mała dla naszych potrzeb, przenieśliśmy sie w obecne miejsce na ul. Strachowicką. W między czasie rozszerzyliśmy naszą ofertę o produkcję znaków drogowych, zastaw typu U-20, światełek odblaskowych do barier energochłonnych itp.

Od roku 2000 rozszerzyliśmy naszą ofertę o usługi wykonywania oznakowania pionowego a potem i poziomego. W ciągu tych lat wykonywaliśmy wiele zleceń od małych przez bardzo skomplikowane, dla największych firm operujących na naszym rynku. Od roku 2005 ponownie rozszerzyliśmy naszą ofertę o oznakowanie poziome na potrzeby przemysłu. Malujemy posadzki w halach produkcyjnych, magazynach i parkingach wielopoziomowych. W tym czasie rozbudowaliśmy nasz warsztat o ślusarnie i byliśmy w stanie produkować konstrukcje na potrzeby drogownictwa, takie jak konstrukcje kratownicze, odbojnice, stojaki do zastaw itp. W roku 2008 rozpoczęliśmy sprzedaż i montaż automatyki jak szlabany mechaniczne i hydrauliczneoraz słupki automatycznie chowane w podłożu.

Skupiamy sie głównie na pracach w obrębie Dolnego Śląska. Stale współpracujemy z firmami budowlanymi operującymi na naszym lokalnym rynku. Zapewniając stały dostęp do oznakowania tymczasowego, oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Wielokrotnie byliśmy w stanie sprostać zamówieniom, składanym na "ostatnią godzinę", dzięki czemu współpraca między nami trwa do dzisiaj.

Dane adresowe firmy

Kategoria dodatkowa »

Tagi

Opcje

Edytuj dane firmy (nr ID: 62424).

Firmy dolnośląskie

• KOMSA POLSKA Sp. z o.o.
    adres: 50-541 WROCŁAW, Al. Armii Krajowej 61
    branża: Elektronika
    KOMSA Polska powstała w 1999 roku, jako spółka córka niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jego centrala mieści się w Hartsmanndorfie niedaleko Chemnitz w Niemczech, natomiast KOMSA Polska swoje biuro i centrum logistyczne ma zlokalizowane we Wrocławiu. Jako dystrybutor wartości dodanej działamy w Polsce w postaci 3 firm: KOMSA Polska, w-support.pl i aetka Communication Center. Posiadamy szerokie portfolio mobilnych produktów telekomunikacyjnych oraz sieci stałej, urządzeń i. ...
  • TRAVELPLANET.PL SA
    adres: 50-079 WROCŁAW, ul. Ruska 11/12
    branża: Informatyka i działalność pokrewna
    Travelplanet.pl S.A. jest jednym z wiodących podmiotów oferujących sprzedaży szeroko pojętych usług turystycznych poprzez internet oraz pierwszym biurem podróży i firmą e-commerce na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka działa jako nowoczesny multiagent, prowadzący sprzedaż przez bezpośrednie kanały dystrybucji - Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta (POK). Portal Travelplanet.pl oferuje klientom pełny wybór wyjazdów zagranicznych od. ...
  • Temptavit
    adres: 50-119 Wrocław, Nożownicza 12/1
    branża: Medycyna
    Temptavit to firma, która dostarcza najwyższej jakości testy na dopalacze i narkotyki. Dbamy o prywatność, szybko wysyłamy. Oprócz tego piszemy artykuły z rzetelnymi informacjami na temat dopalaczy, narkotyków i uzależnienia. Prowadzimy także szkolenia z zakresu tematyki uzależnień. Oferujemy testy typu multi oraz pojedyncze. Realizujemy zamówienia indywidualne i hurtowe. Zapraszamy!
  • Inspiro Art Aranżacja Wnętrz
    adres: 55-120 Oborniki Śląskie, Zajączków 101
    branża: Architektura wnętrz
    Agencja Inspiro Art Architekt Wnętrz z Wrocławia trudni się dostarczaniem usług projektowych – urzeczywistnia wyjątkowe projekty wnętrz dla odbiorców prywatnych oraz komercyjnych, spełniając oczekiwania nawet tych najmocniej wymagających. Zakres usług agencji jest bardzo szeroki i obejmuje przede wszystkim sporządzanie projektów koncepcyjnych, wizualizacji oraz projektów wykonawczych, a prócz tego całościową usługę dozoru autorskiego. Dzięki temu klienci mogą zdobyć. ...
  • Przedsiębiorstwo Przewozów Międzynarodowych POL-MAT Sp. z o.o.
    adres: 54-610 Wrocław, ul. Graniczna 8 B
    branża: Transport lądowy, transport rurociągami
    magazynowanie / składowanie: również artykuły spożywcze; transport drogowy, transport międzynarodowy; usługi związane z przeładunkiem, pakowanie

Firmy z branży Znaki drogowe

• vipbuspolska
    adres: 80-219 gdańsk, Aleja Zwycięstwa 12
    Wynajem busa dla Ciebie lub Twojej firmy. Wynajem busa z kierowcą lub bez. Zapraszamy do zapoznania się z naszą flotą pojazdów. Świadczymy transport zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm. Nasi klienci wynajmują nasze pojazdy do wyjazdów służbowych, na imprezy integracyjne, ale również prywatnie na wyjazdy wakacyjne czy wypady na narty w góry większą grupą osób. Od wielu lat świadczymy wynajem busów na terenie województwa pomorskiego. Zapoznaj się z naszą. ...
  • WEKTOR Sp. z o. o.
    adres: 33-300 Nowy Sącz, Jana Pawła II 30
    Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, która powstała w 1993r. Produkujemy wysokiej jakości sprzęt ostrzegawczy dla robót drogowych. Tworzymy m.in. sygnalizajce wahadłowe, lampy drogowe, przyczepy drogowe, tablice zamykające, fale świetlne i inne. Odwiedź naszą stronę internetową i zapoznaj się z całą gamą produktów. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Sączu w województwie małopolskim. Wciąż poszerzamy swój asortyment i oferujemy nowsze rozwiązania. Zapraszamy. ...
  • P.U.H. "BARTNICKI" Błażej Bartnicki
    adres: 16-001 Księżyno, Sarnia6
    Firma P.U.H. „ BARTNICKI” zajmuję się dystrybucją oraz montażem infrastruktury drogowej. Naszą główną domeną , jest bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg publicznych, parkingów ścieżek rowerowych oraz chodników.Mamy za sobą wiele dużych inwestycji zakończonych terminowo i pełnym sukcesem. Zapraszamy do współpracy.
  • WEKTOR Sp. z o. o.
    adres: 33-300 Nowy Sącz, Jana Pawła II 30
  • EcoRail
    adres: 33-150 Tarnów, Wola Rzędzińska 4F
    Jesteśmy fabryką działającą na bazarze kolejowym świadczącą całościowe służby w kresie sprzedaży, znakowania aktualnych oraz unowocześnionych dynastii kolejowych natomiast bocznic kolejowych wykładnikami drogowymi, tarczami i śladami. Z przyczyny racjonalnej taktyki zaopatrzeniowej realizujemy zlecenia w względnie płytkim terminie. Beznadziejnego na fortelach niespołecznych, połowiczne na sposobach powiatowych, na jednojezdniowych drogach polskich i wojewódzkich, na. ...