Przykro nam, ale nie odnaleziono takiego wpisu w naszej bazie

Firmy pomorskie

• Maximus Plastic Parts
    adres: 81-331 Gdynia, ul.Kapitańska 9a
    branża: Handel hurt. i komisowy za wyjątkiem handlu pojazdami mechanicznymi i motocykl.
    sprzedaż częsci plastikowych do różnych gałęzi przemysłu:zaślepki,nsadki,plomby,podkładki,tulejki,dystanse,śruby,nakrętki,elementy reklamowe,akcesoria elektryczne,opaski kablowe,wkładki do profili,stopy,odbojniki,akcesoria meblowe,zamki,zatrzaski,uchwyty
  • AGENCJA FM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    adres: 81-842 SOPOT, UL. KRÓTKA 4 lok.1
    branża: Agencja Reklamowa
    Agencja FM powstała we wrześniu 1992 roku aby wprowadzić na rynek Radio PLUS Gdańsk. Przygotowaliśmy wówczas kompleksową kampanię wprowadzającą rozgłośnię radiową na rynek, stworzyliśmy od podstaw nazwę, znak, wizerunek i charakter rozgłośni. Zbudowaliśmy jej dział sprzedaży i promocji. Prowadziliśmy działania PR adresowane do klientów i współpracowników. W 1997 roku współtworzylismy projekt ogólnopolskiej sieci Radio PLUS, która w 2000 roku obsługiwała 28. ...
  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe STOREX Sp. z o.o.
    adres: 81-601 GDYNIA, ul. Prostokątna 4
    STOREX jako najbardziej doświadczona na rynku polskim firma zajmująca się produktami firmy Perkins Engines Company Limited prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie oryginalnych zamiennych części Perkins. W ofercie posiadamy m. in. następujące części zamienne: Tłoki i pierścienie Tuleje cylindrowe Panewki Zawory Uszczelki i uszczelnienia Rozruszniki Alternatory Pompy wtryskowe i podające Turbosprężarki Elementy eksploatacyjne takie. ...
  • Barrakuda Szkoła Pływania
    adres: 80-620 Gdańsk, Stryjewskiego 28
    branża: Sport i rekreacja
    Nauka i doskonalenie pływania dla dzieci i dorosłych. Małe grupy, bardzo efektywne zajęcia, radość z pływania :) Prowadzimy zajęcia na pływalniach w Gdańsku. Jesteśmy zespołem młodych, energicznych, pełnych pasji osób i chcemy tą pasją zarazić Naszych podopiecznych :) Prowadzimy także zajęcia dla niemowlaków oraz dzieci poniżej 4 roku życia. Są to zajęcia Aqua Baby, w których rodzic uczestniczy razem z dzieckiem. Przy naszej Szkole funkcjonuje Klub Sportowy. ...
  • COLMEC Sp. z o.o.
    adres: 83-121 RUDNO, ul. Przemysłowa 5
    branża: Prod. wyr. z gumy i tworzyw sztucznych
    Kompleksowa obsługa w zakresie gospodarki ogumienia i serwisu. Sprzedaż i bieżnikowanie opon, wyważarki, montażownice, ciężarkii materiały reperacyjne. Wyłączny dystrybutor marki KUMHO w Polsce.

Firmy z branży Motoryzacja, akcesoria, usługi motoryzacyjne

• AUTOCAR Sklep Motoryzacyjny Jarosław Wójtowicz
    adres: 68-320 Jasień, Jana Pawła II 30
    Firma AUTOCAR ma swoją siedzibę w miejscowości Jasień i prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części i akcesoriów samochodowych. W naszej szerokiej ofercie posiadamy oryginalne części oraz zamienniki do każdych marek samochodów. Naszym klientom służymy fachową radą i profesjonalnymi wskazówkami. Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, którzy na akcesoriach i częściach samochodowych znają się jak nikt inny. Regularnie rozszerzamy naszą ofertę o nowy. ...
  • Skup Samochodów Kraków Motosprzedaj
    adres: 31-406 Kraków, al.29 Listopada 141a
    Moto Sprzedaj z Krakowa to skup samochodów, który proponuje pomoc wszystkim kierowcom, jacy chcą ekspresowo pozbyć się auta oraz zdobyć gotówkę do ręki. Uczciwe wyceny, wypłata środków nieomalże natychmiast, gratisowy dojazd do Klienta oraz dużo więcej - Moto Sprzedaj skupuje auta w każdym stanie, właśnie dlatego należałoby zapoznać się z ofertą oraz w razie potrzeby, zadzwonić lub zapisać numer na przyszłość. Znacznie więcej szczegółów mieści się na stronie. ...
  • AutoRespekt Serwis
    adres: 39-221 Łęki Górne, Łęki Dolne 124a
    Firma zajmuje się doradztwem w naprawie aut. Wykonuje naprawę samochodów bardzo profesjonalnie. Ponadto oferta firmy dotyczy również lakiernictwa, wszelkiego rodzaju kosmetyki, myjni samochodowej, pomocy drogowej, czy też sprzedaży części samochodowych. Szeroka oferta przyciąga rzesze klientów, dzięki czemu firma bardzo szybko się rozwinęła.
  • RentCar Sp. z o.o.
    adres: 40-748 Katowice, Karasiowa 44
    Jesteśmy nowym serwisem na polskim rynku porównującym oferty wypożyczalni samochodów z całego kraju. Strona powstała w 2014 roku i cały czas poszerza bazę dostępnych pojazdów o oferty kolejnych wypożyczalni. Za naszym pośrednictwem można szybko wyszukać samochodów konkretnej marki w wybranej przez siebie lokalizacji, z konkretnym wyposażeniem dodatkowym. Dzięki temu, że gromadzimy wiele ofert wypożyczalni z rynku lokalnego, użytkownicy serwisu mogą wynająć auto w bardzo. ...
  • Auto Zyk
    adres: 60-301 Poznań, Jugosławiańska 25
    Jesteśmy firmą z siedzibą w mieście Poznań, zatrudniającą obecnie 14 pracowników. Od początku naszej działalności, czyli od roku 1979 oferujemy usługi szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej. Początki naszej działalności były skromne. Zaczynaliśmy od małego przydomowego warsztatu, w którym świadczyliśmy usługi elektromechaniki pojazdowej dla wąskiej grupy okolicznych mieszkańców. Determinacja i wytężona praca zaowocowały otworzeniem w 1991 roku Stacji Kontroli. ...