Jesteś tutaj: Strona główna » Hotele, motele » Absynt Hostel » lokalizacja firmy

Lokalizacja firmy Absynt Hostel

Lokalizacja siedziby firmy:
50-073 Wrocław, ul. Św. Antoniego 15, woj. dolnośląskie
GPS: 51.1093536, 17.0252975

Firmy dolnośląskie

• Kool D. Jurkiewicz, R. Kamiński Sp. Jawna
    adres: 53-234 Wrocław, Grabiszyńska 241
    branża: Handel
    Korzystając z usług naszej firmy Cool mogą Państwo liczyć na najwyższej jakości produkty, gdzie prym wiodą łożyska, uszczelnienia techniczne, pasy klinowe, zawiesia i kleje przemysłowe. Na rynku istniejemy od 1994 roku. Trzy lata później zostaliśmy specjalistami od dystrybucji łożysk. Wszystkie towary dostępne są od ręki, dlatego okres oczekiwania na zamówiony towar skróciliśmy do maksimum. Zapraszamy do zakupów. Oferowane produkty/usługi: - łożyska -. ...
  • Żeglarstwo Morskie
    adres: 54-515 Wrocław, Skrzetuskiego 68
    branża: Żegluga
    Żeglarstwo jest coraz popularniejszą dyscypliną sportu, niemniej jednak również coraz chętniej wykorzystywaną formą relaksu , a ponadto aktywnego spędzania wolnego czasu. Tym bardziej, że oferta w tym zakresie obejmuje bardzo interesujące kierunki rejsów. Zwłaszcza interesujące są rejsy żeglarskie po Morzu Śródziemnym. Rejsy jachtem to nie tylko wspaniały sposób na wypoczynek, ale też okazja do poznania nowych miejsc, będących turystycznymi perłami. Ponadto, wyjątkowo. ...
  • Zenex Skibicka i S-ka
    adres: 54-512 WROCŁAW, ul. Starachowicka 48a
    branża: Znaki drogowe
    Działamy na rynku drogownictwa już od 1995 roku. Od tego czasu, prowadziliśmy produkcję elementów zabezpieczeń drogowych wykonanych z PCV. Nasza linia produkcyjna pieców rotacyjnych do tworzyw sztucznych była przez ten czas dwukrotnie rozbudowywana. Zmieniliśmy również dwukrotnie naszą lokalizację. Z ul. Stanisława Małachowskiego na ul. Paczkowską, kiedy ta lokalizacja okazała się za mała dla naszych potrzeb, przenieśliśmy sie w obecne miejsce na ul. Strachowicką. W. ...
  • RESET2 Sp. z o.o.
    adres: 50-504 WROCŁAW, ul. Jesionowa 23-25
    branża: Komputery, oprogramowanie, akcesoria
    RESET2 Sp. z o.o. działa od stycznia 2001 roku i kontynuuje działalność prowadzoną od 1992 roku przez RESET Computer Systems s.c. Zajmujemy się tworzeniem oraz sprzedażą i wdrażaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie firmą. W naszych produktach główny nacisk kładziemy na bogate możliwości połączone z łatwą i intuicyjną obsługą. Oferujemy systemy: - R2płatnik - system płacowo-kadrowy - R2fk - system finansowo-księgowy - R2księga - Księga. ...
  • Zenex Skibicka i S-ka
    adres: 54-512 WROCŁAW, ul. Starachowicka 48a
    branża: Znaki drogowe

Firmy z branży Hotele, motele

• Secret Garden Hostele kraków
    adres: 31-066 Kraków, ul. Skawińska 7
    Pragnąc zapewnić Państwu perfekcyjne miejsce noclegowe na terenie Krakowa, utworzyliśmy The Secret Garden - przytulny hostel i wygodne apartamenty. Nasz hostel znajduje się w samym centrum miasta, dlatego w mgnieniu oka dotrzesz z niego do wszystkich ważnych miejsc i atrakcji turystycznych. Zapewnia kameralne bądź wieloosobowe pokoje, które dostosujemy do Państwa potrzeb - dostarczymy dostawkę, wanienkę dla dziecka oraz inne niezbędne sprzęty. Każdy pokój posiada swój. ...
  • Centrum Hotelowo – Konferencyjne Witek
    adres: 32-085 Modlniczka, Handlowców 14
    Witek jest profesjonalnym centrum konferencyjno – hotelowym, które proponuje możliwość wynajęcia pokoju oraz skorzystania z jednej z licznych sal konferencyjnych, dysponujących nowoczesnym sprzętem oraz określoną ilością miejsc. Ponadto, w centrum mogą być organizowane wesela oraz studniówki. Hotel proponuje dodatkowo wiele ciekawych atrakcji, między innymi ogór letni, plac zabaw dla dzieci czy wypożyczalnię kijów do Nordic Walking. Oferowane produkty/usługi: -. ...
  • Hotel Zadrna
    adres: 58-420 Chełmsko Śląskie, ul.Sądecka 102
    oferta Do dyspozycji Państwa oddajemy 50 komfortowych miejsc noclegowych o bardzo wysokim standardzie i przystępnej cenie.Wszystkie wyposażone są we własne łazienki, TV satelitarną i telefon. Specjalizujemy się w kompleksowej i profesjonalnej organizacji wesel, imprez okolicznościowych/komunii. chrzcin, rocznic, itp./ konferencji i spotkań biznesowych, kursów, szkoleń oraz imprez integracyjnych dla firm.
  • Ułańska Zagroda
    adres: 78-630 Człopa, Załom 15
    Ułańska zagroda jest pensjonatem położonym w wiosce Załom na terenie powiatu Wałeckiego. Jesteśmy ośrodkiem z certyfikatem diety warzywno owocowej dr Doroty Dąbrowskiej. Piękne zalesione, wiejskie klimaty zachęcają do odpoczynku wraz z dietą warzywno owocową. Serdecznie zapraszamy do zaplanowania sobie wczasów w Ułańskiej Zagrodzie z dietą warzywno owocową, która zmieni wasze życie na lepsze.
  • Palac-Zegrzynski.pl
    adres: 05-131 Zegrze, Prof. Janusza Groszkowskiego 3
    Jeśli organizujesz konferencję i poszukujesz dobrego miejsca do jej organizacji, to z całą pewnością można powiedzieć, że nie mogłeś lepiej trafić! Wszystko dlatego, że Palac-Zegrzynski.pl oferuje właśnie możliwość konferencji w plenetrze w niezwykle urokliwych warunkach. Oczywiście wszystko w Warszawie. Jeśli zatem poszukujesz sprawdzonego i klimatycznego miejsca, to nie da się ukryć, że oferta Palac-Zegrzynski.pl jest dla Ciebie niemalże stworzona. Zapraszamy po. ...