Jesteś tutaj: Strona główna » Biura podróży » MEDEA Centrum Zdrowego Wypoczynku Paweł Jaśnicki

MEDEA Centrum Zdrowego Wypoczynku Paweł Jaśnicki

Biuro Podróży Medea Centrum Zdrowego Wypoczynku zaprasza na niebanalną podróż

Działamy na rynku turystycznym od 2006 r. Od początku naszą filozofią był powrót do zdrowego sposobu życia. W odpowiedzi na tę potrzebę stworzyliśmy nowatorski projekt oparty na połączeniu leczenia z podróżowaniem. Zaczęliśmy organizować wyjazdy do efektywnie działających uzdrowisk i sanatoriów, do ciekawych rejonów Europy, a także w najdalsze, najbardziej egzotyczne zakątki świata. Nasza oferta jest ciągle poszerzana, aby każdy z Państwa mógł spośród różnych propozycji wybrać najlepszą dla siebie.

Dla naszych spragnionych wypoczynku klientów przygotowaliśmy wyjazdy relaksacyjne w centrach spa i wellness, a także wczasy w ciepłych krajach zarówno w kurortach na południu Europy, jak i w dalekich egzotycznych zakątkach, w tym pobyty all inclusive.

Dla osób, które nie mogą z wyprzedzeniem zaplanować urlopu mamy wiele ofert last minute.

Osoby pragnące poprawić swoją kondycję zdrowotną zapraszamy do renomowanych europejskich uzdrowisk, gdzie zabiegi lecznicze na najwyższym poziomie pozwolą uporać się z dotychczasowymi schorzeniami i zapobiegną przyszłym dolegliwościom.

Osobom ciekawym świata oferujemy wycieczki objazdowe, podczas których poznają Państwo zabytki światowego dziedzictwa od Skandynawii po Indie i Chiny.

Mamy propozycję również dla naszych najmłodszych klientów - przygotowaliśmy dla nich zielone szkoły oraz obozy młodzieżowe w ciekawych zakątkach Europy, zapewniające zabawę i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.

Prowadzimy również sprzedaż biletów autokarowych, lotniczych i promowych oraz dodatkowych ubezpieczeń.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą.

Dane adresowe firmy

Kategoria dodatkowa »

Tagi

Opcje

Edytuj dane firmy (nr ID: 66609).

Firmy dolnośląskie

• vpnnet monitoring centrale telefoniczne sieci komputerowe
    adres: 57-300 Klodzko, Okrzei 4
    branża: Informatyka i działalność pokrewna
    USŁUGI INFORMATYCZNE DLA FIRM Hosting Monitoring, system alarmowania Projektowanie WWW (CMS,Flash,Php,Html) Administracja systemami serwerowymi LINUX Centrale telefoniczne Kompleksowa obsługa informatyczna firm Projektowanie i budowa sieci komputerowych
  • Zenex Skibicka i S-ka
    adres: 54-512 WROCŁAW, ul. Starachowicka 48a
    branża: Znaki drogowe
    Działamy na rynku drogownictwa już od 1995 roku. Od tego czasu, prowadziliśmy produkcję elementów zabezpieczeń drogowych wykonanych z PCV. Nasza linia produkcyjna pieców rotacyjnych do tworzyw sztucznych była przez ten czas dwukrotnie rozbudowywana. Zmieniliśmy również dwukrotnie naszą lokalizację. Z ul. Stanisława Małachowskiego na ul. Paczkowską, kiedy ta lokalizacja okazała się za mała dla naszych potrzeb, przenieśliśmy sie w obecne miejsce na ul. Strachowicką. W. ...
  • Sklep z artykułami do paznokci - makear.pl
    adres: 51-503 Wrocław, Krzysztofa Kolumba 9B
    branża: Surowce do kosmetyków
    Lakiery na noc to świetny sposób na dodanie paznokciom nuty glamour i wyrafinowania. Niezależnie od tego, czy szukasz klasycznego francuskiego manicure, czy czegoś bardziej odważnego, jak efekt ombre, każdy znajdzie coś dla siebie. Lakiery hybrydowe, żele budujące i lakiery do paznokci są dostępne w różnych sklepach i mogą być używane do tworzenia oszałamiających stylizacji. Przy tak wielu dostępnych opcjach znalezienie idealnego lakieru do wieczorowego wyglądu nigdy nie. ...
  • LIDO Biuro Podróży Turystyki i Usług S.c.
    adres: 50-014 WROCŁAW, ul. Piłsudskiego 102
    branża: Dział. wspierająca i pomocnicza dla transportu; dział. agencji turyst.
    Biuro podróży LIDO funkcjonuje na polskim rynku turystycznym od 1993 roku. Jest touroperatorem z nadaną przez Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki koncesją nr 0697 uprawniającą do organizacji imprez turystycznych na cały świat. Naszym gwarantem jest Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń. Biuro podróży LIDO należy do Dolnośląskiej Izby Turystyki. Organizujemy imprezy do wszystkich krajów europejskich, a przede wszystkim do naszych specjalizacji - do Chorwacji i Hiszpanii.. ...
  • KOMSA POLSKA Sp. z o.o.
    adres: 50-541 WROCŁAW, Al. Armii Krajowej 61
    branża: Elektronika
    KOMSA Polska powstała w 1999 roku, jako spółka córka niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jego centrala mieści się w Hartsmanndorfie niedaleko Chemnitz w Niemczech, natomiast KOMSA Polska swoje biuro i centrum logistyczne ma zlokalizowane we Wrocławiu. Jako dystrybutor wartości dodanej działamy w Polsce w postaci 3 firm: KOMSA Polska, w-support.pl i aetka Communication Center. Posiadamy szerokie portfolio mobilnych produktów telekomunikacyjnych oraz sieci stałej, urządzeń i. ...

Firmy z branży Biura podróży

• Biuro Podróży Tourist
    adres: 61-544 Poznań, 28 Czerwca 1956r. nr 129A
    Wakacje są porą odpoczynku, przyjemności i zasłużonego lenistwa. Właśnie wakacjom najczęściej zawdzięcza się najpiękniejsze wspomnienia. Podróże są wspaniałym, wartościowym doświadczeniem. Dlatego warto najlepiej wykorzystać cenny wakacyjny czas, aby znaleźć to co najbardziej w podróżach pasjonujące, aby przywieść do domu nadzwyczajne opowieści i cudowne wspomnienia. Służymy profesjonalnym doradztwem w kwestii wyboru najwłaściwszej oferty zaspakajając wszystkie. ...
  • Wyjazdy integracyjne
    adres: 43-300 Bielsko-Biała, Xawerego Dunikowskiego 10
    Agencja eventowa Projekt Efektywny Events&Travel Sp. z o.o. oferuje usługi z zakresu: - Wyjazdy integracyjne, wyjazdy firmowe. - Gry i zabawy integracyjne. - Gry team building, szkolenia team building. - Szkolenia outdoor, gry terenowe. - Szkolenia integracyjne. - Pomysły na imprezy. - Imprezy i wieczory tematyczne. - Organizacja pikników firmowych. - Wyjazdy narciarskie dla firm. Więcej informacji na: www.projektefektywny.pl
  • TravelGo.pl
    adres: 37-450 Stalowa Wola, Okulickiego 11
    Aby wakacje były niezapomniane i wyjątkowe, to z całą pewnością należy zaufać biuru podróży, które cechuje się najwyższym stopnie zaufania. Dlatego właśnie oferta TravelGo.pl jest dla Ciebie niemalże stworzona. Jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom niemalże każdego Klienta głównie z tego powodu, że mamy wieloletnie doświadczenie na rynku. Oferujemy wycieczki niemalże w każdy zakątek świata! Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej. ...
  • Biuro Podróży TopHolidays.pl
    adres: 42-500 Będzin, ul. Chmielewskiego 11
    First Minute Lato 2011 Biuro Podróży TopHolidays.pl Będzin, narty zima 2010/2011, wczasy, wycieczki krajowe i zagraniczne, kolonie i obozy, wycieczki szkolne, zielone szkoły, oferta dla seniorów, Senior Travel